FANDOM

Toshinori Yagi (八木俊典, Yagi Toshinori), znany pod pseudonimem All Might (オールマイト, Ōru Maito), jest jedną z głównych postaci w My Hero Academia oraz jej adaptacji anime Boku no Hero Academia. Toshinori przez długi czas był bohaterem numer 1, będąc jednocześnie Symbolem Pokoju. Uczy podstaw bohaterstwa w Liceum U.A.

All Might był ósmym posiadaczem mocy One For All, którą otrzymał od Nany Shimury. Później przekazał ją Izuku Midoriyi, aby ten w przyszłości stał się jego następcą. Po pokonaniu All For One'a, All Might stracił resztki swojej mocy i skończył swoją karierę największego bohatera świata.

Wygląd Edytuj

W formie bohatera jest on mężczyzną potężnej postury o niezwykle umięśnionej sylwetce. Jego wygląd przypomina typowego superbohatera z amerykańskich komiksów. Nosi średniej długości blond włosy z dwoma kosmykami, które wystają znad jego głowy. Jego przesadnie wyraźne rysy twarzy rzucają cień na jego twarz, tym samym ukrywając jego ciemnoniebieskie oczy..

W swojej prawdziwej postaci Toshinori jest bardzo chudym mężczyzną o ostrych rysach i długich kończynach. Ma spiczaste, rozczochrane blond włosy z dwoma kosmykami opadającymi na boki jego twarzy. Ma oczy w kształcie trójkątów o czarnych białkach oraz bardzo długą szyję, a jego brwi są niewidoczne. Ma sporą bliznę na lewej stronie brzucha, będącą śladem po jego pierwszym starciu z All for One, którą stara się ukrywać. Zdarza mu się przez to kaszleć krwią, gdy jest podekscytowany lub zaskoczony. Zazwyczaj nosi za luźne, jak na swoją posturę, ubrania, aby dostosować się do zmiany miedzy formami. Po tym jak All Might skończył swoją karierę bohatera zaczął nosić ubrania bardziej pasujące do jego prawdziwej postaci.

Osobowość Edytuj

All Might posiada osobowość, która ma przypominać zachowanie typowych, stereotypowych amerykańskich superbohaterów. Ma tendencję do przesadzania, zawsze jest uśmiechnięty a na wszystko ma dobrą radę. Zawsze stara się zachowywać w sposób, który ma inspirować innych do działania.

W swojej postaci bohatera jest nie tylko bardzo odważną osobą, ale również wesołą i zabawną, która potrafi wyjść cało z każdej sytuacji. Popularność oraz lata spędzone w centrum uwagi całego świata są główną przyczyną tego, że jego osobowość jest taka a nie inna. Również presja społeczeństwa, które oczekiwało od niego bycia najlepszym superbohaterem, sprawiła, że zawsze gnał na pomoc tym, którzy jej potrzebowali, nie zważając na swój stan zdrowia.

W swojej normalnej postaci ma tendencję do bycia mniej energicznym. Nie musi ukrywać już swoich zmartwień za uśmiechem, stara się nie zwracać na siebie uwagi, bojąc się, że ktoś odkryje jego obecny stan. Może się również wydawać, że w swojej chudej i wyglądającej na chorą postaci jego sposób myślenia jest bardziej racjonalny niż w formie bohatera.

Mimo iż All Might to osoba wiecznie uśmiechnięta i podchodząca do niektórych spraw z przymrużeniem oka, jest niezwykle opiekuńczy w stosunku do swoich uczniów. Widząc, że są w niebezpieczeństwie, jest w stanie pokazać swój gniew oraz przekroczyć swój limit, byleby tylko ich uratować, prezentując swój charakterystyczny uśmiech.

Izuku przyrównuje osobowość All Mighta do ich mentora, Gran Torino. Obaj najwyraźniej mają dwie strony charakteru i często mają w zwyczaju tylko udawać głupich. Toshinori jest w rzeczywistości bardziej inteligentny niż sugerowałby to jego wizerunek, ale mimo to czasem zdarza się, że jego uczniowie potrafią go przechytrzyć oraz zaskoczyć. Podczas nauczania często używa wcześniej przygotowanych notatek i mimo iż próbuje tłumaczyć najlepiej jak potrafi, Izuku niekiedy ma problem ze zrozumieniem tego, co Toshinori usiłuje mu przekazać. Aizawa Shota ma w zwyczaju nazywać go idiotą, a Gran Torino cały czas daje do zrozumienia, że cała siła All Mighta i jego sława nie przekładają się to jak naucza swoich uczniów.

Relacje Edytuj

Izuku Midoriya Edytuj

Na pierwszym spotkaniu All Might pomyślał o Izuku jako o fanie. Przyszedł mu z pomocą, gdy Mulisty złoczyńca zaatakował go i podpisał jego notatnik.

Podczas gdy on zwykle martwi się, że ludzie widzą jego prawdziwą postać, był spokojniejszy w opowiadaniu o tym Izuku, gdy chłopiec był zszokowany widząc go w tym stanie. Choć nieco zniszczył duch Izuku, gdy powiedział mu, że bycie bezsilnym nie pomoże mu być bohaterem, jego opinia uległa zmianie i zaczął go uznawać, kiedy skoczył, aby ocalić Katsukiego przed Mulistym złoczyńcą.

Po tym, jak Toshinori pokonał złoczyńcę, powiedział Izuku, że ma to, czego potrzeba, aby zostać bohaterem. Następnie powiedział Izuku, że jest godny odziedziczyć jego dar, One For All. Sam nawet wspomniał, że nie żałuje, że One For All Izuku.

Zaczął otwierać się na Izuku, gdy widział jego rozwój, posuwając się tak daleko, by ujawnić osobiste szczegóły dotyczące jego przeszłości, takie jak to, że był bez daru oraz o walce z All For One'm.

U.A.
Klasa 1-B Uczniowie Hiryu RinIbara ShiozakiItsuka KendoJuzo HonenukiJurota ShishidaKinoko KomoriKojiro BondoKosei TsuburabaManga FukidashiNeito MonomaNirengeki ShodaPony TsunotoriReiko YanagiSen KaibaraSetsuna TokageShihai KuroiroTetsutetsu TetsutetsuTogaru KamakiriYosetsu AwaseYui Kodai
Kurs wsparcia Mei Hatsume
Kurs główny Hitoshi Shinso
Pracownicy CementossLunch-RushNezuMidnightTrzynastkaPresent MicRecovery GirlEraserheadAll MightSnipeEctoplasmPower LoaderVlad KingGran Torino (emerytura)
Lokalizacje Klasa 1-AKlasa 1-BLunch Rush CafeteriaPokój pielęgniarki Recovery GirlPole BetaStadion SportowyUrobisko Studenckich JednostekSala GammaPole GammaHeights Alliance
Powiązane artykuły Urobisko Studenckich Jednostek