FANDOM

Tamaki Amajiki (天喰 環, Amajiki Tamaki) jest uczniem trzeciej klasy Liceum U.A. i częścią Wielkiej Trójki.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Tamaki ma ciemne, roztrzepane włosy i szpiczaste uszy. Zwykle chodzi przygnębiony. Nosi standardowy mundurek U.A. w dosyć niechlujny sposób.

Jego kostium składa się z ciemnej zbroi z ochraniaczami na ramionach, maski na oczy i peleryny z kapturem.

Osobowość Edytuj

Tamaki jest bardzo nieśmiałą osobą. Niepokoi się, gdy rozmawia z dużą publicznością, i staje twarzą w twarz i opiera się o ścianę, jeśli nie jest w stanie iść dalej.

Wydaje się, że jest raczej społecznie niezręczny, a także brakuje mu wiary we własne możliwości i ma niskie poczucie własnej wartości. Mówi się, że podczas gdy jego zdolności fizyczne przekraczają poziom profesjonalnego Bohatera, a jego dar jest niezwykle potężne, jego mentalność powstrzymuje go. Wydaje się też być wrażliwy, nawet do tego stopnia, że ​​staje się zdenerwowany, gdy bandyta, z którym walczy, obraża go. Szuka również potwierdzenia, gdy wykonał zadanie, takie jak obezwładnienie bandyty, wskazując, że nie może rozpoznać własnych osiągnięć. Tamaki ma również pewien rodzaj kompleksu ofiary, ponieważ mylił się uważając, że Fat Gum z niego drwi.

Jednak nie jest bez jego bardziej surowych wierzeń, które będzie podtrzymywał i wokalizował. Zdecydowanie nie lubi sposobu, w jaki Ośmiu Niezniszczalnych gotowi są oddać życie dla kogoś, kto nie wydaje się, aby się nimi opiekował i jest w stanie zauważyć koleżeństwo pomiędzy trzema członkami, z którymi walczył. Wykazał się także dużą przyjaźnią z samym Mirio, rozumiejąc zmagania, które przeszedł, aby jego dar było tak skuteczny, jak jest. Podziwia Mirio za jego wytrwałość i pamięta o jego odwadze za każdym razem, gdy znajduje się w stresującej lub niebezpiecznej sytuacji.

Ciekawostki Edytuj

  • Ulubionymi rzeczami Tamakiego są motyle.
  • Jego dar może być odniesieniem do powiedzenia "jesteś tym, co jesz".
U.A.
Klasa 1-B Uczniowie Hiryu RinIbara ShiozakiItsuka KendoJuzo HonenukiJurota ShishidaKinoko KomoriKojiro BondoKosei TsuburabaManga FukidashiNeito MonomaNirengeki ShodaPony TsunotoriReiko YanagiSen KaibaraSetsuna TokageShihai KuroiroTetsutetsu TetsutetsuTogaru KamakiriYosetsu AwaseYui Kodai
Kurs wsparcia Mei Hatsume
Kurs główny Hitoshi Shinso
Pracownicy CementossLunch-RushNezuMidnightTrzynastkaPresent MicRecovery GirlEraserheadAll MightSnipeEctoplasmPower LoaderVlad KingGran Torino (emerytura)
Lokalizacje Klasa 1-AKlasa 1-BLunch Rush CafeteriaPokój pielęgniarki Recovery GirlPole BetaStadion SportowyUrobisko Studenckich JednostekSala GammaPole GammaHeights Alliance
Powiązane artykuły Urobisko Studenckich Jednostek