FANDOM

Rei Todoroki (轟冷, Todoroki Rei) jest matką Shoto Todorokiego.

Wygląd Edytuj

Rei jest wysoką kobietą o białych włosach i szarych oczach.

Osobowość Edytuj

Historia Edytuj

W pewnym momencie swojego życia Rei poślubiła Enji Todorokiego, który wykorzystał swoją moc i wpływy, aby zmusić rodzinę do zgody na małżeństwo, aby mógł wykorzystać swój i jej dar, by wytworzyć silne potomstwo. Wyglądała na niezadowoloną z tego związku, ponieważ jej syn często miał wspomnienia o jej płaczu.

Kiedy Endeavor zaczął brutalnie trenować Shoto, gdy miał zaledwie pięć lat, próbowała interweniować, ale została fizycznie zaatakowana. Mimo to zawsze wspierała Shoto w tych mrocznych czasach. Kiedy Shoto wyraził obawy, że pewnego dnia stanie się mężczyzną podobnym do jego ojca, zapewniła go, że może stać się tym, kim chce, i że nie jest związany z jego rodem.

Jednak Rei zaczęła tracić zdrowie psychiczne ze względu na wszystkie nadużycia otrzymane od jej męża, bolesne było patrzeć na Shoto, ponieważ jego lewa strona przypominała jej Endeavora. Pewnego dnia, gdy rozmawiała z własną matką przez telefon o jej traumie i rozpoznała, że ​​nie ma już stabilności psychicznej, by wychować jej syna, zaskoczyło ją nagłe pojawienie się Shoto w drzwiach. Widząc lewy bok Shota, warknęła i rzuciła wrzątek z pobliskiego czajnika na twarz chłopca, powodując oparzenie lewego oka.

Jednak Shoto nie wyrządził jej krzywdy z powodu tego incydentu, zamiast tego skierował ją do ojca, którego obwiniał za cierpienie zarówno swojej, jak i swojej matki. Jakiś czas po incydencie Rei została przyjęta na oddział psychiatryczny.

Fabuła Edytuj

Festiwal Sportowy U.A. Edytuj

Dzień po festiwalu sportowym U.A., Shoto odwiedza matkę w szpitalu. Rei patrzy przez okno i odwraca się, gdy wchodzi. Podczas wizyty Shoto przeprosiła go ze łzami i uśmiechnęła się, gdy Shoto powiedział jej, że nie wyrządziła mu krzywdy i wiedział, że nie chce go skrzywdzić, a on przebaczył jej dawno temu. Następnie powiedziała mu, że chce, aby był szczęśliwy i uratował ludzi, co pozwoliło Shoto w końcu zostawić przeszłość za sobą.

Profesjonalny bohater Edytuj

Jej dzieci, Fuyumi i Natsuo, odwiedzają Rei w szpitalu. Rei uśmiecha się, pokazuje listy, które wysłał jej Shoto. Natsuo mówi jej, że Endeavour został awansowany na bohatera numerem 1, a Rei ujawnia, że Enji wielokrotnie odwiedzał, ale nie spotkali się ze sobą.

Dar i umiejętności Edytuj

Umie wytwarzać lód

Relacje Edytuj

Shoto Todoroki Edytuj

Rei kochała swojego syna Shoto Todorokiego, jednak bała się że stanie się taki sam jak jego ojciec i w ataku paniki wylała na niego wrzącą wode.

Odniesienia Edytuj

Nawigacja Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • lubi chłód

Nawigacja Edytuj

Rodziny i cywile
Rodzina Asui Beru AsuiGanma AsuiSamidare AsuiSatsuki AsuiTsuyu Asui
Rodzina Bakugo Katsuki BakugoMitsuki BakugoMasaru Bakugo
Rodzina Iida Tensei IidaTenya Iida
Rodzina Jiro Kyoka JiroKyotoku JiroMika Jiro
Rodzina Midoriya Hisashi MidoriyaInko MidoriyaIzuku Midoriya
Rodzina Shimura Tenko ShimuraNana ShimuraShimura
Rodzina Todoroki Enji TodorokiFuyumi TodorokiNatsuo TodorokiRei TodorokiShoto TodorokiToya Todoroki
Rodzina Tsukauchi Makoto TsukauchiNaomasa Tsukauchi
Rodzina Shield David ShieldMelissa Shield
Rodzina Haimawari Koichi HaimawariShoko Haimawari
Cywile Daikaku MiyagiEriKota IzumiŚwiecące dzieckoYokumiru MeraTakutoKomari IkomaTeruo Hazukashi