FANDOM

Nejire Hadou (波動ねじれ, Hadō Nejire) jest trzecioklasistką w U.A. i częścią Wielkiej Trójki.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Nejire jest dziewczyną o bladej skórze, dużych, niebieskich oczach i dłuchich, jasnobłękitnych włosach.

Jej kostium składa się z obcisłego kombinezonu, pary rękawic i pary spiralnych rogów.

Osobowość Edytuj

Hadou jest gadatliwa i bardzo ciekawska co do zdolności fizycznych innych ludzi, przy czym często zadaje infantylne pytania. Horikoshi opisuje ją jako czułą osobę, która ma prawdziwą pasję do nauki nowych rzeczy i nie boi się mówić o swoich uczuciach. Wspomniano także, że Nejire swoim zachowaniem przypomina przedszkolaka.

Historia Edytuj

Niewiele wiadomo o przeszłości Nejire. W pewnym momencie zaprzyjaźniła się z Tamakim i Mirio, a ich paczkę nazwano Wielką Trójką ze względu na ich imponującą moc i wybitne osiągnięcia.

Fabuła Edytuj

Festiwal Kulturowy U.A. Edytuj

Nejire konkuruje w konkursie piękności z innymi uczniami U.A. i wygrywa konkurs.

Powodem jej przegranej w poprzednim roku z Bibimi Kenranzaki, jak twierdzi Tamaki Amajiki, jest to, że starała się z nią konkurować pod względem błyskotliwości, która, jak ujął to Tamaki, jest znacznie większa od siły Kenranzaki. Jednak Tamaki stwierdza również, że ma ona swoje imponujące cechy, które ilustrują jej piękno, co jest widoczne w jego opisie Nejire, że jest "czystą, pełną wdzięku wróżką".

Członek publiczności opisuje jej występ jako "magiczny taniec w powietrzu!" Inny powiedział, że "był całkowicie wciągnięty!".

Relacje Edytuj

Ryuko Tatsuma Edytuj

Ryuko jest bohaterką, z którą Nejire pracuje na stażu. Obie wydają się mieć bliską przyjaźń, ponieważ Ryuko była gotowa wysłuchać propozycji Nejire, by zatrudnić Ochaco i Tsuyu w jej biurze, i nie sprzeciwiła się, by Nejire zarzucił się na jej ramiona.

Indywidualność Edytuj

Wave Motion: pozwala jej na manipulowanie i tworzenie wstrząsów. Jest to potężna i wszechstronna zdolność.

Ciekawostki Edytuj

  • Nejire lubi lilie i herbatę z jaśminu.
  • Jej nazwisko, Hadou oznacza „falę” w terminologii fizycznej.
  • Nejire oznacza „zniekształcać” lub „skręcać”.
U.A.
Klasa 1-B Uczniowie Hiryu RinIbara ShiozakiItsuka KendoJuzo HonenukiJurota ShishidaKinoko KomoriKojiro BondoKosei TsuburabaManga FukidashiNeito MonomaNirengeki ShodaPony TsunotoriReiko YanagiSen KaibaraSetsuna TokageShihai KuroiroTetsutetsu TetsutetsuTogaru KamakiriYosetsu AwaseYui Kodai
Kurs wsparcia Mei Hatsume
Kurs główny Hitoshi Shinso
Pracownicy CementossLunch-RushNezuMidnightTrzynastkaPresent MicRecovery GirlEraserheadAll MightSnipeEctoplasmPower LoaderVlad KingGran Torino (emerytura)
Lokalizacje Klasa 1-AKlasa 1-BLunch Rush CafeteriaPokój pielęgniarki Recovery GirlPole BetaStadion SportowyUrobisko Studenckich JednostekSala GammaPole GammaHeights Alliance
Powiązane artykuły Urobisko Studenckich Jednostek