FANDOM

Nana Shimura ( () (むら) () () , Shimura Nana) to siódma użytkowniczka One For All, mentorka All Mighta oraz bliska przyjaciółka Gran Torino.[1]

Wygląd Edytuj

Nana była dobrze zbudowaną kobietą, jak przystało na użytkownika One For All. Miała pieprzyka pod prawym policzkiem, podobny do wnuka,[2] i proste ciemne włosy, które wisiały tuż pod jej ramionami, które utrzymywała w częściowym kucyku z resztkami włosów w dół i dwoma pasmami okalającymi jej twarz.

Jej strój składał się z czarnego stroju bez rękawów, z wysokim kołnierzem, żółtymi rękawiczkami i butami, paskiem z ostrą klamrą i białą peleryną.[2]

Osobowość Edytuj

Nana była dobrą kobietą z silnym poczuciem sprawiedliwości. Wierzyła, że prawdziwy bohater powinien się uśmiechać, niezależnie od tego, jak ponura jest sytuacja, ponieważ ludzie, którzy potrzebowali być uratowani, potrzebowali nie tylko ochrony swojego życia, ale także ich serc, okazując wielką empatię i opór emocjonalny.[2]

Historia Edytuj

Jak większość ludzi, Nana urodziła się z własnym darem.[3] Choć nie wiadomo, jak spotkali się dwoje bohaterów, była bliską przyjaciółką Gran torino. W pewnym momencie swojego życia Nana została wybrana do odziedziczenia One For All od szóstego użytkownika. W końcu poznała Toshinoriego i została jego mentorką, mimo że był dziwaczny. Powierzając mu jej dar; One For All, Nana wzięła na siebie szkolenie All Mighta.

Za życia Nana wyszła za mąż i urodziła syna. Niedługo potem jej mąż został zabity. Aby uratować jej syna przed tym samym losem, Nana zostawiła swojego syna pod opieką rodziny zastępczej, mówiąc Gran Torino i Toshinoriemu, aby nigdy nie kontaktowali się z nim w żadnych okolicznościach.[4] Dzięki dotrzymaniu tej obietnicy Shigaraki, jej wnuk, stał się złoczyńcą pod kuratelą All For One.

Ostatecznie Nana została zabita przez All For One w walce,[5] powierzając szkolenie Toshinoriego Gran Torino.[6] W walce All For One z All Mightem opisuje sposób, w jaki umarła jako "żałosny".[2]

CiekawostkiEdytuj

  • Imię Nany może oznaczać po japońsku liczbę siedem, co nawiązuje do tego, że Shimura jest siódmym użytkownikiem One For All.

Odniesienia Edytuj

  1. My Hero Academia: Rozdział 57, Strona 11
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 My Hero Academia: Rozdział 92
  4. My Hero Academia: Rozdział 95
  6. My Hero Academia: Rozdział 48, Strony 10-11

Nawigacja Edytuj

Rodziny i cywile
Rodzina Asui Beru AsuiGanma AsuiSamidare AsuiSatsuki AsuiTsuyu Asui
Rodzina Bakugo Katsuki BakugoMitsuki BakugoMasaru Bakugo
Rodzina Iida Tensei IidaTenya Iida
Rodzina Jiro Kyoka JiroKyotoku JiroMika Jiro
Rodzina Midoriya Hisashi MidoriyaInko MidoriyaIzuku Midoriya
Rodzina Shimura Tenko ShimuraNana ShimuraShimura
Rodzina Todoroki Enji TodorokiFuyumi TodorokiNatsuo TodorokiRei TodorokiShoto TodorokiToya Todoroki
Rodzina Tsukauchi Makoto TsukauchiNaomasa Tsukauchi
Rodzina Shield David ShieldMelissa Shield
Rodzina Haimawari Koichi HaimawariShoko Haimawari
Cywile Daikaku MiyagiEriKota IzumiŚwiecące dzieckoYokumiru MeraTakutoKomari IkomaTeruo Hazukashi