FANDOM

My Hero Academia: Two Heroes, znany również jako My Hero Academia the Movie: The Two Heroes ( (ぼく) のヒーローアカデミア THE MOVIE ~2人の英雄 (ヒーロー) ~, Boku no Hīrō Akademia Za Mūbī ~Futari no Hīrō~) jest filmem animowanym, który został ogłoszony w połączonym drugim i trzecim wydaniu magazynu Weekly Shonen Jump z 2018 roku, z kluczowym efektem wizualnym na Jump Festa 2018 w dniu 16 grudnia 2017 roku. Film będzie zawierał oryginalne treści, których nie można jeszcze zobaczyć w mandze. Zostanie wydany 3 sierpnia 2018 roku w Japonii oraz jesienią 2018 roku w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a specjalny pokaz na Anime Expo odbył się 5 lipca. Oficjalne daty premier dla Stanów Zjednoczonych i Kanady zostały ujawnione podczas Comic Con 2018 w San Diego. Zostanie wydany 25 września, 26, 27, 29 i 2 października 2018 roku.

Fabuła Edytuj

Kulminacyjny finał zakończył się, a U.A. przygotowuje się do letniego obozu treningowego.

Deku i All Might otrzymują zaproszenie od pewnej osoby, aby wyjechać za granicę do gigantycznego, sztucznego miasta o nazwie I-Island. Ta wyspa, która gromadzi wiedzę naukowców z całego świata, organizuje wystawę o nazwie I-Expo, prezentującą wyniki badań nad darami i bohaterami. W tym wszystkim Deku poznaje pozbawioną nadludzkich zdolność dziewczynę o imieniu Melissa i pamięta o swojej własnej przeszłości, kiedy też nie miał specjalnych zdolność. Niewykluczone, że nie do zdobycia system bezpieczeństwa na wyspie zostahe zhakowany przez złoczyńców, a wszyscy ludzie na wyspie są traktowani jak zakładnicy. Teraz uruchomiono plan, który może wstrząsnąć społecznością bohaterów. Człowiek, który posiada klucz do wszystkiego, jest bohaterem numer jeden i symbolem pokoju, wszystko może.

ObsadaEdytuj

Postać Japoński Angielski
Izuku Midoriya Daiki Yamashita Justin Briner
All Might Kenta Miyake Christopher R. Sabat
Katsuki Bakugo Nobuhiko Okamoto Clifford Chapin
Ochaco Uraraka Ayane Sakura Luci Christian
Tenya Iida Kaito Ishikawa J. Michael Tatum
Shoto Todoroki Yūki Kaji David Matranga
Momo Yaoyorozu Marina Inoue Colleen Clinkenbeard
Eijiro Kirishima Toshiki Masuda Justin Cook
Minoru Mineta Ryō Hirohashi Brina Palencia
Kyoka Jiro Kei Shindō Trina Nishimura
Denki Kaminari Tasuku Hatanaka Kyle Phillips
David Shield Katsuhisa Namase
Ryōhei Kimura (młody)
 ?
Melissa Shield Mirai Shida  ?
Wolfram Rikiya Koyama  ?

Soundtrack Edytuj

Utwór przewodni filmu został zaprezentowany w drugim zwiastunie. Nosi on tytuł Long Hope Philia w wykonaniu japońskiego aktora i piosenkarza Masakiego Sudy.

Wideo Edytuj