FANDOM

Kurogiri ( (くろ) (きり) , Kurogiri) to złoczyńca powiązany z Ligą Złoczyńców, w której pełni rolę wiceprzywódcy. Jego pierwszą ważną rolą jest bycie jednym z głównych antagonistów w Urobisku Studenckich Jednostek. Jest głównym antagonistą serii jako całości. Podobnie jak reszta ligi, jego celem jest zabicie All Mighta, "Symbolu pokoju".

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Jak sugeruje jego imię, całe ciało Kurogiri jest zrobione z mgły. Zazwyczaj nosi bardzo elegancki garnitur z krawatem i ma pięć metalowych płytek, które biegną od jego obojczyka do oczu poniżej.

W swoim czarnym kostiumie nic nie nosi i ma tylko trzy metalowe tabliczki na szyi.

Osobowość Edytuj

Kurogiri ma wyuczoną osobowość, która często służy do powstrzymania niedojrzałości Tomury Shigaraki. Jest bardzo lojalny wobec All For One i Tomury. Jest bardzo uprzejmy i grzeczny, nawet wobec wrogów, co widać, gdy wita uczniów i przedstawia się w formalny sposób. Jednakże, podobnie jak jego złoczyńcy, pokazał on także złowrogą stronę, mówiąc uczniom, że będą torturowani i zabijani podczas gdy byli rozrzuceni w różnych częściach USJ.