FANDOM

Kai Chisaki (治崎 (ちさき) (かい) , Chisaki Kai), znany również jako Overhaul (オーバーホール, Ōbāhōru) to członek Yakuzy oraz przywódca Shie Hassaikai. Pełni rolę głównego antagonisty w wątku Praktyki.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Overhaul wygląda jak typowy mężczyzna po dwudziestce, z krótkimi, brązowymi włosami, często zaczerwienionymi oczami i kilkoma kolczykami w uszach.

Nosi zieloną bluzę z fioletowym futerkiem na kapturze i ma podwinięte rękawy, czarne spodnie, czarną koszulę, biały krawat i białe buty, a także parę jednorazowych rękawiczek medycznych. Jego najbardziej charakterystyczną cechą jest pomarańczowa maska w kształcie dzioba przypominająca lekarza zarazy.

Kiedy używa swojego daru, wydaje się, że dostaje wysypki na całym swoim ciele

Podczas transportu do szpitala Złoczyńców w Tokodanie, Tomura odcina jedno z ramion Chisakiego, a Mr. Compress zabiera drugie.

Fuzje Edytuj

Po połączeniu z Shinem Nemoto, Kai otrzymuje dodatkowe dwa ramiona zdeformowane z kolczastymi pazurami i czarnymi częściami peleryny Shina. Jego włosy stają się bardziej spiczaste, a maska rozrywa się. Wydaje się być połączony z twarzą, która jest również pokryta czarną tkaniną. Shin jest prawdopodobnie przytomny w zrośniętej formie, ponieważ jego usta są używane przez prawą rękę Chisakiego, a jego dar także wydaje się być zdolny do użycia.

Po zespoleniu z Rikiyą Katsukame, dolne ciało Kaia zostaje połączone w monstrualną kamienną strukturę, wystającą z wielu wypustek, z których każda wyposażona jest w szponiaste dłonie. Ciało Kaia jest takie samo, ale leży w pysku konstrukcji. Górna szczęka ma maskę Rikii.

Ciekawostki Edytuj

  • Overhaul i Tomura Shigaraki mają kilka podobieństw:
    • Obaj noszą zwykłe ubrania, jak i płaszcz, ale mają też unikalne maski.
    • Ich maski mają pewien związek z ich charakterem:
      • Dłoń Tomury ma jakiś związek z jego ojcem.
      • Maska Overhaula odpowiada jego mizofobii.
    • Obaj są kolejnymi liderami w swojej organizacji po tym, jak poprzedni lider został obalony.
    • Ich dary mają podobne cechy:
      • Ich dary wymagają bezpośredniego zetknięcia z celem, aby zadziałały.
        • W przeciwieństwie do Tomury, który musi dotknąć celu wszystkimi palcami, aby jego dar zadziałał, u Overhaula wystarczy tylko jeden palec.
        • Co więcej, dar Tomury może doprowadzić do rozpadu, podczas gdy dar Chisakiego może zdemontować, a także ponownie zmontować cel.
      • Oba dary mają destrukcyjny charakter w stosunku do wroga.
        • Jednak dar Chisakiego w przeciwieństwie do daru Tomury może ponownie zmontować cel.