FANDOM

Inko Midoraiya ( (みどり) () (いん) () , Midoriya Inko) jest matką Izuku Midoriyi.

Wygląd Edytuj

W młodości Inko była szczupłą kobietą, która miała krótkie włosy z kucykiem po lewej stronie. Z biegiem lat zyskała na wadze i wykazuje oznaki jej bardziej dojrzałego wieku. Sugeruje to, że jej zmiana w wyglądzie wynikała z poczucia winy, które odczuwała wobec braku daru u Izuku

Osobowość Edytuj

Inko to życzliwa kobieta, która zawsze stara się wspierać swojego syna. Kiedy jej syn okazał się Quirklessem i zobaczył go mocno płaczącego, gorączkowo przeprosiła go, jakby to była jej wina.

Kiedy jednak Izuku nabrał dziwactwa i został przyjęty do swojej wymarzonej szkoły, Inko poczuła się winna z powodu wcześniejszych przekonań o swoich aspiracjach. Aby mu to wynagrodzić, zamówiła kostium bohaterski, który widziała, jak projektował i przepraszał za to, że kiedykolwiek pomyślał, że nie wierzy w swoje sny. Była także dumna ze swoich imponujących wyczynów w U.A. Festiwal Sportowy Arc, pokazujący, że wspierała swojego syna.

Inko pokazała, że ​​nadal kocha i opiekuje się swoim synem i tylko chce dla niego jak najlepiej, ponieważ nie była skłonna przenieść się do akademików U.A. Wyjaśniła, że ​​martwi się o swojego syna, odkąd jego Dar go niszczy, a nie pomaga mu i martwi się o sen jej syna po byciu świadkiem brutalnej bitwy All Might, nie mogąc znieść faktu, że Izuku będzie musiał również stawić czoła tak krwawym bitwom bez możliwości nadziei pełnego odzyskiwania. Inko stwierdza również, że nie ma zaufania do U.A i nie jest w stanie powierzyć im swojego syna.

Ona i jej syn mają wiele cech osobowości, takich jak nadmierne płakanie w nienormalnych i komediowych ilościach, gdy są zaniepokojeni, co powoduje, że często cierpią na poważną depresję, a często są szczęśliwe i paniczne, jeśli chodzi o zaskakujące sytuacje. Często też mdleje w czasach paniki.

Historia Edytuj

Inko to czwarte pokolenie w rodzinie, które urodziło się z darem. Później w swoim życiu poślubiła swojego męża Hisashi Midoriya, który również miał dar i urodziła syna.

Inko lubiła spędzać czas ze swoim synem i często traktowała go jak swojego ulubionego bohatera All Might. Kiedy jej syn okazał się być Osobą bez daru, pocieszała go i przepraszała, jakby to była jej wina. Sugeruje się przez lata, że ​​przybiera na wadze jako sposób radzenia sobie ze swoim bólem.

Ciekawostki Edytuj

  • Japońskie słowo "inko" (鸚哥, inko), zwykle zapisywane przy użyciu samej kany (インコ inko), oznacza "papugę", a zwłaszcza małe papugi, takie jak aleksandretty, barwnice czy rudosterki.
  • Jej Dar to: przyciąganie niewielkich rzeczy.

Nawigacja Edytuj

Rodziny i cywile
Rodzina Asui Beru AsuiGanma AsuiSamidare AsuiSatsuki AsuiTsuyu Asui
Rodzina Bakugo Katsuki BakugoMitsuki BakugoMasaru Bakugo
Rodzina Iida Tensei IidaTenya Iida
Rodzina Jiro Kyoka JiroKyotoku JiroMika Jiro
Rodzina Midoriya Hisashi MidoriyaInko MidoriyaIzuku Midoriya
Rodzina Shimura Tenko ShimuraNana ShimuraShimura
Rodzina Todoroki Enji TodorokiFuyumi TodorokiNatsuo TodorokiRei TodorokiShoto TodorokiToya Todoroki
Rodzina Tsukauchi Makoto TsukauchiNaomasa Tsukauchi
Rodzina Shield David ShieldMelissa Shield
Rodzina Haimawari Koichi HaimawariShoko Haimawari
Cywile Daikaku MiyagiEriKota IzumiŚwiecące dzieckoYokumiru MeraTakutoKomari IkomaTeruo Hazukashi