FANDOM

Fuyumi Todoroki (轟冬美, Todoroki Fuyumi) jest starszą siostrą Shoto Todorokiego i córką Endeavora. Pracuje także jako nauczycielka w nieznanej szkole.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Fuyumi jest kobietą o białych, sięgających do ramion włosach z czerwonymi prześwitami. Nosi także okulary. Posiada szare oczy po matce.

Osobowość Edytuj

Chociaż nie wiadomo o niej wiele, wydaje się być dosyć nerwową osobą. Wydaje się być opiekuńczą starszą siostrą.

Fuyumi stara się wybaczyć ojcu jego zbrodnie względem rodziny. Bardzo zależy jej na tym, żeby rodzina Todorokich była "prawdziwą rodzina".

Fabuła Edytuj

Festiwal Sportowy U.A. (wątek) Edytuj

Dzień po zakończeniu Festiwalu Sportowego U.A. Fuyumi jest zaskoczona decyzją młodszego brata o pójściu i zobaczeniu się z matką, zastanawiając się, czy jest w porządku, jeśli nie powie nic ojcu, na co odpowiada Shoto. Gdy Shoto wychodzi, Fuyumi pyta Shoto, dlaczego zdecydował się zobaczyć swoją matkę po tak długim czasie, ale Shoto nie daje jej odpowiedzi.

Nalot na kryjówkę Edytuj

Fuyumi wita Shoto, który powrócił do domu po ocaleniu Katsukiego. Fuyumi mówi Shoto, że ich ojciec jest w sali treningowej.

Ciekawostki Edytuj

  • Znaki w imieniu Fuyumi oznaczają:
    • (冬) - zimę
    • (美) - piękno