FANDOM

Fumikage Tokoyami (常闇踏陰, Tokoyami Fumikage) to uczeń klasy 1-A w U.A., który trenuje, aby stać się zawodowym bohaterem.

Wygląd Edytuj

Fumikage to stosunkowo niska osoba o głowie przypominającej ptaka, kolczastymi 'włosami', czerwonymi oczami i pasiastym czerwonym chokerem, krótkim dziobem i ludzkimi zębami. Pomimo tych rzeczy reszta jego ciała ma normalny, ludzki kształt.

Jego kostium bohatera składa się głównie z długiego, ciemnego płaszcza i ubrań w tym samym kolorze pokrywających całe jego ciało, od szyi w dół.

Osobowość Edytuj

Fumikage jest zazwyczaj skupioną i poważną osobą. Nie mówi on zbyt wiele, pokazywano go głównie ignorując pytania lub prośby innych osób (na przykład, gdy Tenya prosił go o nie siedzenie na biurku). Jednak kiedy Fumikage spotyka się z innymi staje się bardziej towarzyski, pomaga swoim kolegom, obdarowuje ich zaufaniem i dziękuje za ich wysiłek.

Wydaje się, że lubi ciemność i inne pokrewne temu rzeczy, czasem podchodzące pod nieco dramatyczne, ma skłonności do mówienia dramatycznych rzeczy o sytuacjach, które nie całkiem na nie zasługują, tak jak na przykład nazywanie rekreacyjnej gry na szkolnej wycieczce 'szalonym bankietem ciemności'. Mimo to okazuje się, ze w pewnym stopniu wstydzi się swoich zainteresowań, nie pozwalając kolegom z klasy zobaczyć jego ponurego pokoju. Fumikage wydaje się również mieć pewną wiarę w koncepcje losu i przeznaczenia.

Wydaje się również zdawać sprawę ze swoich ograniczeń i rozumie kiedy jest czas, żeby się wycofać. Widać to podczas walki z Katsuki Bakugou , który zmusił go do trudnej pozycji w walce. Rady, które otrzymuje traktuje bardzo poważnie i używa ich by poprawić swoje umiejętności.

Ciekawostki Edytuj

  • Znane dane o Fumikage w U.A.
    • 14 uczeń w klasie 1-A
    • 9 miejsce podczas egzaminu wstępnego
    • 5 miejsce podczas egzaminu Aizawy
    • 14 miejsce w ogólnej klasyfikacji klasy 1-A
    • Trzecie miejsce na Festiwalu Sportowym U.A.
  • W pierwszym sondażu popularności Fumikage zajął 7 miejsce.
  • Jego nazwisko oznacza 'wieczna ciemność'. ( 常 闇tokoyami ) . Jego imię zawiera kanji cienia ( 陰kage) .
  • 'Tsukuyomi' pochodzi o Tsukuyomi-no-Mikoto, księżycowego bóstwa kultury Shinto.
  • Lubi jabłka i ciemne miejsca
  • jego urodziny przypadają na dzień Hallowen.
  • Kohei Horikoshi skomentował Fumikage jako niesamowitą postać, jednak inni widzą go inaczej.
  • pod wieloma względami Fumikage jest podobny do Raven od DC Comics.
    • Oboje mają stylistyke wzrowaną na krukach.
    • Ich moc ma formę czarnej postaci podobnej do cienia.
    • Walczą, aby moc nie kontrolowała ich umysłu i ciała.