FANDOM

Enji Todoroki(轟炎司) – znany również jako Flame Hero "Endeavor". Pro Bohater zajmujący drugie miejsce pod względem popularności, zaraz po All Migh'cie. Jego bohaterskie działania miały duży wpływ na dalszy bieg historii. Jest ojcem Shoto Todoroki'ego oraz trójki jego rodzeństwa.

Wygląd Edytuj

Enji jest bardzo wysokim mężczyzną z umięśnioną sylwetką.Ma czerwone włosy i jasnoniebieskie oczy. Posiada również płomienne wąsy i brodę.

Jego strój bohatera to granatowy kombinezon z czarnym paskiem. Kombinezon pali się tak samo jak buty bohatera, które sięgają mu prawie do kolan.

W walce z Nomu otrzymał bliznę w tym samym miejscu co jego najmłodszy syn.

Osobowość Edytuj

Endeavor zasługuje na tytuł najgorszego ojca i męża roku. Jest wybuchowy i nie okazuje współczucia co widać gdy trenuje Shoto. Traktuje pozostałe dzieci jako "porażki" i nie spędza z nimi czasu skupiając się tylko na najmłodszym, którego na siłę pragną zrobić bohaterem silniejszym od All Mighta. Przez jego zachowanie jego żona oszalała. Po tym jak został bohaterem numer 1 zaczął się zmieniać. Obecnie stara się odpokutować za grzechy względem swojej rodziny oraz stać się wartym bycia najlepszym bohaterem.

Dar Edytuj

Jego darem jest "piekielny płomień"

Ciekawostki Edytuj

  • Enji nigdy nie poddał się próbując prześcignąć All Mighta
  • Obecnie po wygranej walce przyjmuje pozę zwycięstwa jego największego rywala z tym wyjątkiem, że on podnosi inna rękę
  • Z jakiegoś powodu złoczyńca Dabi chowa wielką urazę do ognistego bohatera
  • Co jakiś czas odwiedza żonę w szpitalu jednak przez to, że Rei nie jest jeszcze gotowa go oglądać zostawia kwiatek, który jest ulubionym kwiatem chorej.
  • Enji jak i Shoto zdołali się zmienić dzięki posiadaczom  One For All - Enji dzięki All Mightowi a jego syn Shoto dzięki uczniowi i następcy All Mighta - Izuku Midoriya
  • Zrobił coś strasznego najstarszemu synowi lecz jeszcze nie wiemy co dokładnie